luni, 11 aprilie 2011

Un nume, un destin?

Se poate oare un nume să decidă un destin ? Oare faptul că te-ai născut într-o religie sau alta poate influenţa sau determina comportamentul tău în credintă?De ce  există o pondere atât de mare de oameni care pur şi simplu catalogheaza după religie pe cel de lângă ? Dacă nu ar fi ştiut ce confesiune este l-ar mai fi defavorizat sau catalogat în vreun fel? Cu siguranţă nu…Sunt atâtea întrebări cu care mă lupt …oare numai eu văd lucrurile aşa? ,e cât se poate de evident că nimeni nu este perfect, de ce ar fi o religie perfectă iar alta imperfectă…când şi acestea au fost tot de oameni fondate care suntem prin natura noastră supuşi greşelii . Întrebările mele vizavi de aceste lucruri probabil au o îndelungă înşiruire de gânduri si confuzie apropo de credinţele oamenilor… cât despre mine ,eu nu am o religie eu cred că există Dumnezeu iar asta nu e definit într un nume ; ortodox ,catolic ,baptist sau oricare altul, nimeni şi   nimic nu mi poate lua credinţa, nu un nume în ceea ce priveşte viziunea mea asupra Lui cel puţin nu unul formal, îmi va direcţiona mie comportamentul… Voia Lui va fi aceeaşi mereu iar dorinţa mea va fi să o împlinesc atât cât pot căci Maica Teresa spunea  “Dumnezeu nu-ţi cere să reuşeşti, El vrea doar să încerci din tot sufletul” 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu